Posted to microsoft.public.word.docmanagement
Lene Fredborg Lene Fredborg is offline

Default Tysk stavekontrol

Se "Microsoft Office Multi-Language Pack 2007 frequently asked questions":
http://office.microsoft.com/en-us/su...113691033.aspx

Ifølge ovenstående skulle de forskellige sprogversioner være klar i handelen
i perioden marts-maj og vil kunne købes via Internettet (søg f.eks. på
Proofing Tools 2007) eller i detailhandelen der hvor du ellers køber
Microsoft software. Men måske de ikke i handelen endnu - jeg fandt ikke noget
til salg ved en søgning i Google (kun 2003-versionen, som ikke kan bruges til
2007).

--
Regards
Lene Fredborg

"Katja" wrote:

Jeg har den engelske version af Office 2007, hvor der desværre ikke følger
dansk og tysk stavekontrol med. Som oversætter har jeg virkelig brug for dem,
hvor kan få fat i dem henne?