Posted to microsoft.public.word.pagelayout
Fredrik E. Nilsen Fredrik E. Nilsen is offline

Default venc tekst

On Sat, 19 Aug 2006 11:52:20 -0700, Farstrup_pigen
wrote:

Jeg sidder og skal lave en indbydelse og vil i den forbindelse vende teksten
på hovedet da jeg skal folde papiret. Er der nogen der kan hjælpe mig med
evt. at fortælle mig hvordan jeg skal gøre det og om der evt. er noget i en
eller anden indstilling som jeg skal bruge

First: This is an english speaking newsgroup and you will get answers
more quickly if you ask your questions in english.

Second: http://word.mvps.org/faqs/DrwGrphcs/UpsideDownText.htm

--
Fredrik E. Nilsen