Posted to microsoft.public.word.newusers
Johnna Johnna is offline

Default sende et dokument per mail

Jeg kan ikke sende mit brev som mail. Når jeg går i filer og trykker på "send"
er det øverste felt hvor man kan sende med mail ikke disponibelt. Hvad
mangler jeg at gøre i mine indstillinger??? eller fortæl mig venligst hvad
jeg skal gøre for at løse dette for mig store problem

Med venlig hilsen
Johnna Johansen
Posted to microsoft.public.word.newusers
st st is offline

johnna пишет:
[...]

Hvad E-mail-program bruger du? Ikke alle programmer er egnede til brug
sammen med Word. Hvorom alting er, kan du bare gemme dit brev som
normale filen, og send det som vedhæftet fil