Posted to microsoft.public.nl.office.word,microsoft.public.word.pagelayout
[email protected] raymond.visser@gmail.com is offline

Default Uitlijningsprobleem in sjabloon

Hoi,

ik heb een probleem met een sjabloon dat ik aan moet passen. In de oude
sjabloon werd gebruik gemaakt van een textbox voor de adresgegevens
maar dat kan nu helaas niet meer gebruikt worden, ik moet nu namelijk
gebruik gaan maken van FormFields en die kunnen niet in een textbox.
Nu moet ik dus zelf de adresgegevens er in zetten. Nu zit er in het
bovenste stuk een kolom waar ik dat in kan voegen alleen blijft de
tekst onderaan en maakt uitvullen geen reet uit.

Ik heb hier het voorbeeld staan:
http://img148.imageshack.us/img148/296/naamql1.jpg

Kan iemand mij vertellen hoe ik het "Naam" veld bovenaan krijg?

Thnx!

Raymond

Posted to microsoft.public.nl.office.word,microsoft.public.word.pagelayout
]-[oRus ]-[oRus is offline

vertrouwde ons het volgende toe:

[...]

Misschien wat enters ervoor?

ik kan aan de afbeelding niet zien waarom die naam onderaan komt.
Misschien door verticaal uitlijnen - onder?

Wat je ook kan doen, is niet een tekstvak, maar een frame gebruiken.
Daarin kan je wel velden plaatsen.
Je kan het tekstvak converteren naar een frame.

--

Vriendelijke groeten,

]-[oRus
www.westbrabantsevwg.nl

Posted to microsoft.public.nl.office.word,microsoft.public.word.pagelayout
Raytje Raytje is offline

Yes!

Dat was het, converteren naar een frame. Wist niet eens dat het kon
)))

Bedankt!!!