Prev Previous Post   Next Post Next
Posted to microsoft.public.word.tables
[email protected] info@telenet.be is offline

Default Telenet nieuwsgroepen mededeling: nieuwsserver adres aanpassen/Attention: modification de l'adresse du serveur de newsgroup

Beste klant,

Telenet heeft een migratie gedaan van haar nieuwsservers.

Wat betekent dit concreet voor jou als gebruiker?

Er verandert niets aan de service, maar om verder gebruik te maken van de
Telenet nieuwsgroepen service moet je bij de instellingen van je nieuwslezer
het adres van de nieuwsserver veranderen van news.telenet.be of
newsbin.telenet.be in newsgroups.telenet.be. Verder dien je de authenticatie
op deze nieuwsserver uit te schakelen.

Met vriendelijke groeten,

Het Telenet team

Cher client,

Telenet a effectue une migration de ses serveurs de newsgroup.

Pour continuer a utiliser les newsgroups de Telenet, modifiez dans la
configuration de lecteur de nouvelles l'adresse du serveur de newsgroup:
newsgroups.telenet.be a la place de news.telenet.be ou newsbin.telenet.be.
Ceci ne necessite pas que vous vous identifiez pour acceder a ce serveur de
newsgroup.

Cordialement,

L'equipe Telenet