Posted to microsoft.public.word.newusers
Paulo Paulo is offline

Default inserir o nome do arquivo atual no texto (office 2007)

Não consegui inserir o nome do arquivo no texto, com eu fazia no Office 2003.
O que fazer
Posted to microsoft.public.word.newusers
st st is offline

"I cannot insert current file name in my document, like I could in 2003. What to do?"

"Paulo" сообщил/сообщила в новостях следующее: ...

Não consegui inserir o nome do arquivo no texto, com eu fazia no Office 2003.
O que fazer
Posted to microsoft.public.word.newusers
Suzanne S. Barnhill Suzanne S. Barnhill is offline

Type "filename" (without the quotation marks) in your document. Select it
and press Ctrl+F9. If you want the full path, use { FILENAME \p } instead.

--
Suzanne S. Barnhill
Microsoft MVP (Word)

"st" wrote in message
"I cannot insert current file name in my document, like I could in 2003.
What to do?"

"Paulo" ???????/???????? ? ????????
?????????: ...
No consegui inserir o nome do arquivo no texto, com eu fazia no Office
2003.
O que fazer

Posting Rules

Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
onde faço download do revisor de texto em português (portugal)? leozinha Microsoft Word Help 1 April 23rd 23 08:52 PM
como enviar texto para o email lorenzo Microsoft Word Help 1 January 17th 08 03:24 PM
Upgrading from Trial Version of Office 2007 to Office 2007 Standar Arlene Microsoft Word Help 7 February 10th 07 03:56 PM
mala direta com arquivo dbf neia Mailmerge 3 April 4th 06 06:05 PM
arquivo pdf MRSO Microsoft Word Help 1 November 16th 05 09:13 PM