Posted to microsoft.public.word.tables
Lene Fredborg Lene Fredborg is offline

Default Sette inn en tabell eller figur fra exel i word

Det lyder, som om du ser "koder" i stedet for "resultatet" af felter.

Prøv at taste Alt+F9. Hjælper det?
Alt+F9 kan bruges til skiftevis at slå felt-koder til og fra - du vil
skiftevis se resultatet af felter og felternes koder.

--
Regards
Lene Fredborg

"ElisabethSG" wrote:

Etter å lastet ned en oppdatering i fjor ble all visning på
"utskriftsoppsett" endret slik at jeg ikke lenger får vist verken bilder,
lenker eller tabeller på den måten de kommer frem under utskrift. Jeg har
klart å løse det når det gjelder bilder. Men når jeg legger inn en
www-adresse kommer denne frem med masse "sprøyt" rundt, det samme gjelder
e-postadresser (som tidligere bare ble underlinjet og blå...). Det største
problemet er imidlertid figurer og tabeller som jeg limer inn fra exel -
disse får jeg heller ikke opp i riktig format - men som en "tekstlenke".
Imidlertid blir alt riktig om jeg velger forhåndsvisning - men der får jeg jo
ikke redigert noe.... Hva har blitt feil??
--
ElisabethSG