Posted to microsoft.public.word.docmanagement
Jens Peder Jens Peder is offline

Default stavekontrol virker pludselig ikke i word 2007

Som andre ovenfor har jeg også problemet med at min danske
stavekontrol er holdt op med at virke i word 2007. grammatik
kontrollen virker fint. Den virker faktisk også fint på engelsk, men
danske ord bliver blot ukritisk godkendt. Jeg har været alle
indstillinger igennem og alt ser fint ud. Jeg har også prøvet at gemme
dokumentet som docx for at se om det skyldtes at jeg arbejder i det
doc, men nej.

jeg har prøvet at starte et helt nyt dokument op med teksten:
daklf læasj flsd læ-saæjoa fæl lækasjdf lsa ladjm
og jeg får fint vist grammatiske fejl, hvordan det så end kan lade sig
gøre.

what to do?