Posted to microsoft.public.word.tables
Miss.Spawn

Default Formel

Hejsa

Jeg sidder i et firma hvor de har lavet en faktra i word, de har desværre
lavet den sådan at den ikke selv lægger tallende sammen dette skal gøres
manuelt - jeg tænkte på om man kunne lave den sådan at den gjorde det
automatisk og hvis man kan hvordan gør man
Posted to microsoft.public.word.tables
Stefan Blom

Du kan göra beräkningar i tabellceller i Word, på ungefär samma sätt
som i Excel, där du refererar till celler genom att ange kolumnbokstav
och radnummer. Klicka på Formel på Tabell-menyn. (Se hjälpfilen i Word
för mer information.) Observera dock att det är mycket enklare att
göra beräkningarna i Excel och infoga kalkylbladet som ett objekt i
Word.

--
Stefan Blom
Microsoft Word MVP