Prev Previous Post   Next Post Next
Posted to microsoft.public.word.pagelayout
Roger Espersson Roger Espersson is offline

Default Brevmall

Jag ska göra en brevmall, där en del rubriker skall finnas med alltid. Dessa
skriver jag in, och lägger sedan textrutor som användaren skall använda. Jag
låser dokumentet så endast textrutorna fungerar, därmed kan inte användaren
redigera rubrikerna.

Men hur "låser" jag så att det inte går att skriva i textrutorna i "evighet"
så att alla rubriker flyttas neråt i dokumentet. Brevet skall endast vara en
sida långt.