Posted to microsoft.public.word.newusers
Birgitte Birgitte is offline

Default Scan in Word 2007

Kan nogen fortælle mig hvordan jeg scanner i word? I 2003 udgaven havde jeg
en "knap" der hed "billed fra scanner eller kamera". Den kan jeg ikke finde
mere.
Jeg har Office Enterprise 2007, hvis det har nogen betydning. Har fået en
engelsk forklaring til hvordan jeg kan gøre, men den kan jeg ikke få til at
fungere.
--
Birgitte
Posted to microsoft.public.word.newusers