Home |
Search |
Today's Posts |
|
![]()
Posted to microsoft.public.word.docmanagement
|
|||
|
|||
![]()
Jeg har en plakat, der er lavet i A4 og som skal udskrives på A3 papir -
hvordan er det man ændrer fra A4 til A3 og bevarer layoutet? -- Venlige hilsner Englen |
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Filer - Sideopsætning - Papir - A3
"Englen" wrote: Jeg har en plakat, der er lavet i A4 og som skal udskrives på A3 papir - hvordan er det man ændrer fra A4 til A3 og bevarer layoutet? -- Venlige hilsner Englen |
![]()
|
|||
|
|||
![]() "Englen" . skrev i melding ... Jeg har en plakat, der er lavet i A4 og som skal udskrives på A3 papir - hvordan er det man ændrer fra A4 til A3 og bevarer layoutet? -- Venlige hilsner Englen ________________________________ Ikke et svar på ditt spørsmål, men snarere et gledesutbrudd over å se at det går an å skrive på dansk her. Eller et skandinavisk pråk uansett. -- ___________ Knut Willy |
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Instämmer! Det är alltid trevligt med nordiska språk. :-)
-- Stefan Blom Microsoft Word MVP "Knut Willy" wrote in message ... "Englen" . skrev i melding ... Jeg har en plakat, der er lavet i A4 og som skal udskrives på A3 papir - hvordan er det man ændrer fra A4 til A3 og bevarer layoutet? -- Venlige hilsner Englen ________________________________ Ikke et svar på ditt spørsmål, men snarere et gledesutbrudd over å se at det går an å skrive på dansk her. Eller et skandinavisk pråk uansett. -- ___________ Knut Willy |