Home |
Search |
Today's Posts |
![]()
Posted to microsoft.public.word.docmanagement
|
|||
|
|||
![]()
Jeg er ved at skrive bacheloropgave og vi er to der skriver. Ifølge vores
retningslinier og vejleders udsagn skal vi for hver 5-10 linier skrive vores forbogstav... Hvordan gør jeg lige det, når det skal stå ude i margen. Jeg har prøvet at lavet 2 kolonner, men det er noget værre høg for at siger det mildt.. Hjælp..... |
![]()
Posted to microsoft.public.word.docmanagement
|
|||
|
|||
![]()
On Mon, 7 Dec 2009 18:47:01 -0800, Ditte
wrote: Jeg er ved at skrive bacheloropgave og vi er to der skriver. Ifølge vores retningslinier og vejleders udsagn skal vi for hver 5-10 linier skrive vores forbogstav... Hvordan gør jeg lige det, når det skal stå ude i margen. Jeg har prøvet at lavet 2 kolonner, men det er noget værre høg for at siger det mildt.. Hjælp..... I hope I correctly translated your question. It seems that you're asking how to place the first letter of a paragraph in the margin and make it as tall as 5 to 10 lines. If that's correct, Word has a command called 'Drop Cap' to do that. In Word 2003 or earlier, the Drop Cap item is on the Format menu. In Word 2007, it is a button in the Text group on the Insert ribbon. I hope machine translation from English to Danish is better than the translatoin from Danish to English... Jeg håber, at jeg korrekt oversat dit spørgsmål. Det lader til, at du spørger, hvordan man placere det første bogstav i et afsnit i margenen og gøre det så høj som fra 5 til 10 linjer. Hvis det er korrekt, Word har en kommando kaldet »Uncial 'at gøre det. I Word 2003 eller tidligere, er det Uncial punkt på menuen Formater. I Word 2007, er det en knap i Tekst-gruppen på Indsæt bånd. Jeg håber, at maskinen oversættelse fra engelsk til dansk er bedre end den translatoin fra dansk til engelsk ... -- Regards, Jay Freedman Microsoft Word MVP FAQ: http://word.mvps.org Email cannot be acknowledged; please post all follow-ups to the newsgroup so all may benefit. |
Reply |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Forum | |||
footnotes and page margin; footer margin and page margin | Page Layout | |||
Underlining margin-to-margin (text included) | Microsoft Word Help | |||
Footer margin, text margin, and bottom of page problems | Page Layout | |||
In WORD: fill paragraph, margin to margin, with proper spacing. | Microsoft Word Help | |||
How to modify a left margin showing a logo in the margin on every | Microsoft Word Help |